Så vare dags!

snart dags för ett jobbpass på TTC.
Innan dess har jag hunnit med ett magpass (CX30min) + lite armar och lågintensiv cardio.
Började dagen med att gå emot alla mina principer, kl 9.00 ringde klockan och jag var inte ens hungrig för frukost. Inte alls... så det blev några klunkar kaffe m mjölk innan träningen.
Men till mitt försvar så landade det popcorn,godis,nötter och en redig portion ugnsbakade grönsaker&sötpotatis m 2 fileer och sås till middag i min mage igårkväll.
Så jag vaknade typ mätt : S !!
men nu börjar veckan snart och skolan sätter igång, då ska jag tillbaka till mina morgonrutiner.
Frukostpromenader på morgonen och lite gym/spinning på kvällarna. Ska faktiskt bli kul att satsa lite ! :)
Jag och killen har kommit in i ett riktigt träningsflow.
Det ända jag har som trögar på resultaten är min kost. Har inte riktigt diciplinen eller orken att lägga ner så mycket planering kring den. Men jag kör på bra mat under veckodagarna sen lite gottigott på helgen. Får funka ett tag till tills jag orkar satsa mer :)

Dagens lunch blev iallafall : pasta m tonfiskröra & en bit limpbröd + 1 dl soyamjölk. Tonfisk röran blanda jag med majonäs,1ägg och lite ketchup..

HEIPA !! / ÄNNI

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0