Nya utmaningar i sikt !

Japp, från och med nästa vecka kommer jag få ha en annan tjänst på gymmet där jag jobbat. Det lönar sig att vara glad & positiv bland kunder, they like me!
Så om två veckor går jag spinning-utbildning, jag har fått en fast tid som "träningscoach" på Onsdagskväll!
Det är mycket nu, mycket plugg, mycket träning, mycket skola,mycket jobb.... men jag andas in, andas ut. En dag i dagen och då gåre fin fint ! :) Allt slit lönar sig till slut ! !

Med detta sagt så har jag lite tränings update!
Söndagen bestod av ett bodypumppass sen började veckan och kroppen har känts lite småtrött.
Mån:löpning 30 min+mage
Tis: pw + lunchpromenad + kvällspromenad.
Ons: Ben/mage 45min + 25 minuter promenad.
Tors: Löpning 25min + spinnin&bodypump.
Fre: Pw + vilodag
Lördag: Spinning
Söndag: Löpning 5 km+armar

oh juste, vi fick vår superfina soffa igår! Is-grå med turkosa kuddar, den är fräääääsh! Nej nu ska jag njuta av framgångarna. Även om dem är små! :)

Två glada soff-ägare ! :D

Kommentarer
Postat av: Suzan

När jag kollar på bilderna så ser det ut som te glada soffägare ;)

Grattis till nya utmaningar på jobbet!

2012-01-26 @ 08:04:35
URL: http://www.ettdussinpannor

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0