Morsnings Korsning :)

http://svtplay.se/v/2670772/dokumentarfilm/e-nummer__del_1_av_3

Intressant dokumentär om E-nummer för den som är intresserad !

Om inte så GooooMorgon :)
Idag har jag mitt sista coachning-samtal med min "klient". Sen när pratiken är i gång så kommer det vara "riktiga" människor. Börjar faktiskt bli mer motiverad inför det här! koooost! Ser framemot att bli klar med studierna också, jobba lite, läsa upp naturB sen kanske inom något år läsa på Bosön :)?!

Jahpp,träningen igår var långpromenad med Marianne. Uppfriskande och precis det min kropp behövde! Idag är jag däremot taggad att trääääna så ikväll blir det bodypump & löpning! WOhoo :)

Nej, dags för frukoooost :) Vaknade redan kl 4 av att min mage var hungrig...fast frukosten intogs inte förrän 6tiden. Käka ofta igår så antar att maskineriet sattes igång ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0