Måndagsutgång!

Hääj!
Igår var jag ute, på klubb och dansa till halv två på natten. En vän till mig går ut på måndagar på gayklubb och har berättat att de är skiiiiitkul men jag har alltid varit alldeles för trött.
Men i måndags lyckades jag vända på tröttheten och haka på! Och roligt var det :)
Det ironiska är att jag mådde pissigt igår i skolan och skulle ha grupp-redovisning som inte var förberedd. Tror ni inte att redovisningen gick grymt bra?! :D haha, kanske dags att festa mer? :S

Nää, blä, alkohol är definitvt inte min grej men dans är!

Jahapp, onsdag idag då! Ikväll ska det tränas! Läääängtar! Hade vilodag igår så det blev inte mkt till motion alls! Däremot en mysig middag och 2 års firande med pojkvän, igår var det nämligen två år sen vi TRÄFFADES första gången :) VI käka chorizokorv/kyckling gryta m ris! Jättejättegott! ;)

Och dagens frukost blev det här : Davosgröt m banan&jordnötssmör och hallonsylt + en macka m kalkon/paprika
.webcam... ^^
Förövrigt så är det dags för ett galet benpass + 30 minuters löpning och magpass kl 19.05! Va gör vi? NU köööör vi! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0