Lördag!

Godmorgon!

<--- ser redan framemot sommaren ;)


Njuter av sista lördagen innan skolan börjar igen. Uäh. Försöker tänka positivt och projektet kommer bli kul. Men mycket jobb och engagemang krävs och jag är väldigt duktig på att bli skol-trött!
Hm, dagens spinningpass ställde jag in. Kände att förkylningen kanske borde få lite vila den också.
Så det blir en 7km promenad till stallet, övningsköra hemåt, sen funderar jag på att åka in till Sthlm City och äta en lunch på Blueberry Cafet, supernyttig mat som jag alltid velat testa! :D

Ikväll blir det middagsdejt med Marianne och efter det en dejt med soffan & mannen ! Japp, så mkt roligare blir inte min lördag. Men jag är nöjd ! :)

PUSS KRAM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0