Lördag!

Lyckad fredagskväll igår!
Mamma,brorsan och padre var kvar här till tolvsnåret. Monopol spel, chips & nötter och massa skratt fyllde ut timmarna efter middagen!
Middagen blev också ganska lyckad. Förutom champinjonsåsen som blev utbytt till en bytta beasås. Beasås funkarju alltid ;D
Alla va mätta & nöjda! Jag med .. PUH!

Just nu har jag tagit "plugg-paus", redigerar och försöker få ihop mina delar av våra kommande seminarium. Grejen är att jag hatar att prata inför folk och jag får panik när jag ska föreläsa om saker jag inte kan prata spontant om! Usch.... men ska ta mig i kragen strax. Paus är också viktigt!

Morgonen starta jag med en grötfrukost och en matsked jordnötssmör. Am addicted!
Körde 60 minuters spinn och lite styrka efter m Martina!
Traskade hem och gjorde iordning lunch: KOkosmjölk m champinjoner,fläskfile,curry,lök och spenat samt ltie jordnötsmör. Stekte ihop allt och toppade med skivad banan...de va gudomligt gott :D!!

NU ska jag hinka light-cola, få ont i magen och tröstäta laktrits...hatar att plugga......!
Ser framemot kvällens middag som blir vapiano med Martina! En pasta eller pizza och trevlig sällskap får va min motivations morot.

// Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0