Fredagsmorgon!

Vaknar... ler.
Pussar mannen breve och för mig närmare så vi ligger sådär alldels för nära.
Sträcker på mig, drar sönder vårt trasiga lakan en decimeter till.
Går till soff-rummet, sätter på tv4nyheterna, kissar.
Sätter mig på soffan och läser lite här & där.
Magen kurrar,frukost!
Kokar risgrynsgröt, ett ägg,tar en riskaka med kalkon dessutom & ett glas juice.
Idag var magen hungrig!
Lyssnar på nyheterna, startar kaffekokarn.
Lyssnar på kaffet som snart är klar...

Idag njuuuuuuter jag av denna fredagsmorgon! :)

Vad vore inte en skärgårdsdröm som denna just nu? Längtar lite smått efter sommaren igen. <3

Men nu är det helg! eller snart. Det är däremot hälsoekonomi i skolan fram till 16.30 sen hem och laga hasselbackspotatis, fläskfile och champinjonsås samt en rucollasallad! Det ni :) Vi har nämligen middagsgäster ikväll. Mamma, pappa & brorsan! :) Det är vilodag på schemat så jag laddar mentalt inför morgondagens spinningspass & styrketräning med Martina! taggad!

Har även middagsdejt med Martina på lördag och biodejt med Clemente på söndag! Hur mysigt är inte det? (:

 

Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0