day 2

God fortsättning!

Eftersom gårdagen knappt räknas som dag då jag kände mig halvdöd så startar jag nya året idag.
Min status är dock lite skev.... ont i tarmarna, check. Aptit, check. Träningssugen? CHECK :)
Ehm, pluggsugen,njaeee...
Städ&disksugen, njaeee....
Men jag ska faktiskt diska nu, plugga efteråt 13-15.00, därefter unnar jag mig nya fitness tidningen och 2 timmar slapp i soffan! Nice ;)

My män kommer hem runt 17tiden och då blir det ett rygg & mag pass på gymmet, ingen kondition då halsen och pulsen är hög av minsta lilla ansträgning.

Juste, från gårdagens morotsjuice diet till dagens kost!
Frukost: 3 ägg ( 2 vitor + 1 gula) + Smoothie (banan,bär,juice,havreyoghurt)
Lunch: Kalkon m tomat,avocado,klyftpotatis & oliver.
Mellis: Skivat äpple med kokos & kanel  + lite havreyoghurt och blueberries ;)
Middag: Kalkonspett m paprika,lök, ruccolla sallad + 1/2 avocado och några bitar potatiiiis
Kvällsmål: Don't know yet ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0