Dagens!

Hej Hallå vänner !

Tillsist kom snön och sen öste ner här i sthlm för någon timme sen.
Nu tycks det dock ha övergått till slask-väder istället... happ happ.
Annars har jag fördrivit dagen på TTC, jobbat och städat.


Just nu gräddar jag kvällens middag.... TACOPAJ "light".
Genom att byta ut 50% av smöret till kvarg & inte toppa med ost samt använda lightmajonäs så borde energihalten sjunka liiiiite... Inte för att de spelar så stor roll men ändå, man tar jun liksom oftast mer än 1 bit ;) för det smakar förjäääävla gott.
Och hörrni, min vana, jaa jag är smart som kör träning och middag efter. Då borde jag fanimej inte vilja äta,eftersom middagen blir runt 20.30 ! ! Så va gör vi?! Nu kööör vi : )

Pst.. dagens kost.

frukost: Gluten/mjölkfri risgrynsgröt m färska blåbär + surdegsbröd m kalkon/avocado
Mellis: banan + kaffe
Lunch: grönalinser,skinka,tomat + ruccolla och halv avocado.
Mellis: 40 gram mandel/cashewnötter, ett äpple + en bit surdegsbröd.

TRÄNING : löpning 20-30 min + bodypump.

Kvällsmål/middag: Tacopaj m tomat. MUMS ! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0