Chicken-curry!

Jajamänsan, gårdagens middag var hemmagjord pizza med kyckling,curry,banan och bea till det! Mums ;D
Gårdagens tredje mål mat och min halva slank ner lätt i kistan...

Idag börjar skolan, snart. Inte ritkigt än.
Först frukostmys: Gröten, ägget, juicen, bananen och lite kalles!
Det finns fil och yoghurtmänniskor men jag är en typisk gröt-nörd.
Kall slemmig fil lockar mig INTE på morgonen...

Nu när skolan börjar ska jag ta varje dag för va den är, inte stressa upp mig. Mått himla bra under jullovet och ska blicka framåt!

Ha en bra dag ! :)

Kommentarer
Postat av: Suzan

Fil är väl inte slemmigt? GRÖT är däremot slemmigt! haha..

2012-01-09 @ 10:04:35
URL: http://www.ettdussinpannor

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0