Biokväll!

Ikväll blir det bio med Bfriend! Vi ska se 50/50 med blandannat Seth Rogan! Har förhoppningar om att den ger många skratt för har velat se en komedi väldigt länge nu!
Förutom bio så blir det även en dejt på Sushi-kungen ikväll! :D Woho!
Igår pizza och ikväll sushi,haha,hälsosamt? vem bryr sig? Inte jag,inte idag!
Dessutom har vi träningslära i skolan och tränar man kan man synda HUR mkt man vill för det jämnar ut sig och risken för ihälsa är precis lika stor som för någon som inte tränar och är "hälsosam".
Så välj, antingen träna/äta skit/ sova skit lite/ stressa/röka osv men ha liten risk för ohälsa..
eller.
träna inte alls och lev superduper hälsosamt dvs rätt kost, sömn, ingen stress,balans osv.
Haha, jag skojar! Självklart är balans viktigast. Balans är nyckelordet och något man hela tiden måsta öva på att *tadaaam* balansera! ;)



Nej hörrni, trevlig fredag! Jag ska ut på promenad med mamma och nisse nu! Pusss !
Ps. Dagens kost
frukost: Havre/russingröt m ägg,bär och socker + 2 dl sojamjölk.
mellanmål: Kvarg 150g m bär/solrosfrön och juice.
löpning 15 min + rygg/mage 45 min.
Lunch: Färsk spenat,1/2 avocado,oliver, ugnstekt potatis/palsternacka/sötpotatis + tofu & beasåås. = MÄTT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0