B som i BAKIS!

Men nyårsfirandet var kanoooooners igår! :)
Hade det hur trevligt som helst. Både jag och Oscar kände knappt någon men värdeparet tog emot oss som om vi vore en i gänget. Tror den härliga stämningen var så äkta eftersom de flesta inte kände alla!

Vi gick en husesyn, käka ost/kex, drack fördrink.
Sen slog vi oss ner till bords där det bjöds på 3-rätters middag!

1:a Getost m honung/pinjenötter på en bit grovt bröd.
2:a Lax & risotto eller järpar m rödvinssås och potatisgratäng.
3:e Pannacotta med 3 olika smaker ! !
Vid tolvslaget skålade vi med varandra och jag måste nog säga att detta var mitt livsförsta "vuxenfest" som var väääääldigt nice! Kunde varit mer drag på dansgolvet ;)

MEN, nu till det jobbiga, oscar och jag missade nattbussen.... för de gick visst inte nattbussar till Tumba.
Det fanns inte heller EN ENDA JÄVLA TAXII BIIIIIL i området ( tro mig vi ringde tusen gånger) Så vi gick, i kylan, i 50 minuter till Tullinge station och hann med pendeltåget, haha! FYFAN va jag fröööös.

Och nu ligger jag här i sängen, illamående, dålig i magen men ändå med lite frukost i magen :) Risgrynsgröt m blåbäääär... Hoppas jag bara är Bakis och inte magssjuk :(


PUSS HEJ!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0