Att vara stolt och nöjd ! :)

Wooow, den här dagen har fanimej varit riktigt grym! På så många sätt, spontant och oplanerat!
Men jag är stolt över mig själv, mitt driv, mitt sätt att ha målsättningar och aldrig någonsin ge upp, ALDRIG!
Och det har lönat sig, visar det sig idag!
Fick superduper positivt besked från företaget som vi ska arbeta med i projektet. Vi har coachningsamtal på väntelista numera ( vi oroade oss för att ingen ville komma) vi har ett så bra bemötande att både jag och Annika (klasskompis) kramade varandra av glädje idag ! Och gissa vem som ringde till företaget, poängterade för mina klasskompisar att detta skulle va ett bra ställe! Jo jaaag !
Och efter skolan gick jag till gymmet, tränade ben och löpning...efter några svettiga minuter på bandet får jag förfrågan att ta "coachningpasset" och jo man tackar.
JÄTTEKUL var det för jag fick ha stationsträning/funktionell intervall träning med två kunder. De hade missuppfattat att ett pass var inställt och var så besvikna. Men jag fick hitta på ngt snabbt och effektivt och efter 45 minuter så va dem svettiga och supernöjda... Och jag över mig själv!
Dessutom knöt jag en kontakt som kände folk i Nya zeeland, jag smider planer !!!
Jaa, idag är jag faktiskt stolt över mig själv. Man ska vara det ibland! helst ofta! :)

Och gottfolk, här är foton från min och Oscars semester, med tanke på att gårdagen var vår 2 år-sen-vi-träffades-dag!!'



Gooooodnatt // anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0