Att bryta vanan att....

äta om kvällen..

Jag är en person som i 99 av 100 fall MÅSTE äta när jag känner mig hungrig. Ignonera hunger eller banta genom att dra ner på maten är INTE min melodi..
Men jag börjar bli lite trött på min dålia vana att äta efter middagen, hur sent än middagen är så behöver jag typ allti det där "extra" efteråt.

Igårkväll åt vi (jag & en vän) en middag runt 18tiden, ris och korv och kidneybönor (aldrig igen...haha) och jag blev mätt. Hemma tog jag stekt kaneläpple m yoghurt/blåbär. Sen vakna ja efter jag somnat till filmen kl 00.00 och äter TVÅ knäckemackor...HELT ONÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖDIGt!


DÄRFÖR ska jag,veckan ut, inte ta något efter middagen, för att utmana vanan! :) NU KÖR VI! *ooooh*

Ps. Dagens träning blir
*lätt löpning + mage
* Bodypump!

Kommentarer
Postat av: Suzan

nu kör vi!

2012-01-05 @ 10:53:25
URL: http://www.ettdussinpannor

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0