48 h i sängen

yes mina vänner.
Det var inte baksmälla igår. Det blev ryggvärk,feberfrossa, dålig mage och nått infall av spya varvat med oändligt många timmar i sängen.
Trodde inte det var möjligt för en person som mig att sova så mycket som jag gjorde igår! haha!
Men det hela gjorde ju succe, mår faktiskt mycket bättre idag ! Nu är de bara halsen som kliar och tarmarna gör lite ont men ingen feber  :)

Woooho!
Fast jag ska inte hurra för mkt för det, idag ska jag endast traska iväg på en lååååång långsam promenad, handla lite nyttigheter för veckans mini-detox. (mkt grönt och frukt utöver vanlig mjölkfri/glutenfri kost) Sen har jag en pluggplan att plöja igenom.
Tänkte att det är lika bra att passa på att plugga och fixa allt som är mindre kul en dag som denna. Ska unna mig en tidning också för det var tusen år sen!

Puss kram !! / Ä

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0