zzzzZZzzzZzzz ...

HEJ HEJ FRÅN SÄNGEN! :D


Skööööööööööööööönt att chiiilla..

Om det inte vore så dyrt skulle jag utbilda mig i allt som finns!
Det är så obeskrivligt roligt att umgås med likasinnade människor, ha mitt kryp in som råkar vara ett väldigt lyxigt hotellrum med badkar, tillgång till bastu & gym samt frukostbuffe. Jag mår & känner mig som en prinsessa!
Ja förutom att jag är halvdöd efter dagens pass, vi avslutade dagen med maxpuls-test.... DÖD TJÄJ!!

Ligger i hotellets säng, nybadad och bara njuter av att ingen kan störa mig! Ska försöka få upp energin till kvällens middag. Skulle lätt somna nu och sova hela natten, men behöver middag och sälllskapet är ju inte dåligt d heller !

Dagens kost har sett ut såhär
07.45 frukostbuffen.
13.00 pastasallad m kyckling/bönor en bit brytbröd & pesto!
17.15 en swebar + 70 gram cashew
20.30 Olearys kycklingfile med potatis & majs och allt gott som hör till!

Jag är huuuungrig nuU!

GODNATT// ANNA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0