we are all fighters!

Det är jag och mina Koss-hörlurar ikväll!
Nördat datorn, lyssnat på musik, kollat efter bra spinning-låtar, läst kost&näringsfysiologi.
Jag har bara tagit det lugnt med andra ord ikväll. Jag,soffan och Koss-hörlurarna!
Jag säger det igen KOSS HÖRLURAR, SÅ JÄVLA BRA SKIT ! Haha ;)

Iallafall, helgen var underbar.
Det lugn som den gav mig är nog det bästa som hänt mig sen jag börja skolan.
Det här året, ja eller sen Maj 2011, då ALLT förändrades, har varit tufft & utmanande.
Jag växer hela tiden känner jag. I mig själv. Vilket gör mig lycklig.
Att gå igenom tuffa perioder är i grund och botten något bra. Allt man lär sig genom att lära känna sig själv får dig själv att växa som människa och kärleken för ditt välbefinnande växer också.

Dock så har jag och välbefinnandet en krokig väg. Det är hårt tryck, krav från mig själv, känslan av krav av andra. Men främst pressen jag sätter på mig själv har gjort att jag nääääästan nått gränsen.
Grät i skolan idag igen.
Ibland ifrågesätter jag vad jag gör. Jag ställer ofta frågan "ÄR det värt det här?" eller "är det värt att må såhär för det lilla man får??"
Man ska fråga sig dem frågorna ibland, när man lägger ner tid och själ i saker som inte har en betydelse i det stora hela.

Nej, mina ögon svider, min kropp är trött, jag saknar min Carolin Clemente! Med det sagt ska jag ta mig till sängen och soooova!

Hoppas ni där ute är nöjda och glada för det ni har och det ni gör.  Och ni alla "prestations-prinsessor" såsom jag kom ihååååg att ;Man kan alltid  göra sitt bästa, men det bästa behöver inte alltid vara bättre, det som är bäst, kan vara bra nog ! get it ! ;)

Godnatt / Anna

Kommentarer
Postat av: Carolin

Men puss på dig! Jag saknar DIG! Och i helgen ses vi äntligen!

2012-02-14 @ 23:10:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0