Update!

Dagens planer blev såklart lite annorlunda än planerat. Därför ska man inte planera allt in i minsta detalj! ;)
Körde ett bra,svettigt pass på gymmet på morgonen. Tycker verkligen om att träna på morgonen! Tomt och ledigt på alla maskiner! Körde fokus rygg,lite armar och mage samt 15-20 min cardio.
Traskade hem efter de, hade en produktiv dag med projektgruppen! Körde genrep till genrepet imorgon!

Nu sitter jag och ballongmagen (tror den reagerat på den typ 4 meter långa sland som trycktes upp i mina tarmar igår) så jaa, kanske inte konstigt att jag har gravid i vecka 30-mage ikväll?!
Har varit ute på långpromenad med Nisse-pisse, vi sprang i snön och busa! ;D

Och ja,dags för plugg. Ska skriva på "min pedagogik" , 2-4 sidor ska ner.... njööök.

Jaja!
Här kommer dagens kost ( som också blev som den blev)
Frukost: Gröt m jordnötsmör+soyamjölk,hemmagjord lingonsylt och ett ägg. KAFFE!
Mellis: mörkt kornbröd m kalkon + 1/4 banan + 1dl havremjölk + 1/2 matsked jordnötsmör (Mini- Smooothie)
lunch: morot, torsk, ris och sallad.
Middag: Kycklinglår, spenat/lök/champijoner stekt m smör/salt + beasås. Sen en halv knäckemacka & halv sötbulle.
Kvällis: Te just nu...kanske ägg. Så in i norden pruttig. Får nog inte i mig mer ;(


TJINGELING !!  ÄNNI :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0