Tillbaka i Storstan

och jag längtar redan efter det här !!!

 

men tacksam är jag över att få kunna åka till ett sånt fint ställe som Gryt!

Måndagen kom som en kraftig käftsmäll och stressen la sig som ett lock över mig. Men nu har jag lite koll på läget och ett skönt träningspass bakom mig, då känns allt alltid mycket lugnare!

Förövrigt har jag skött kosten galant idag. (igårdagens jordnötsmacka-frossa så är det väl med all rätt ^^)

Men anyway, dagens kost:

Frukost: Gröt m kanel/proteinpulver. (utan mjölk) 2 äggvitor + kaviar.

Mellis: Ägg m kaviar.

Lunch: linsröra och köttfärs + spenatsallad + ägg

Mellanmål: Banan.

Middag: Spenatsallad, avocado, + morotsbiffar + beasås.

Kvällis: Mandlar + smoothie.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0