Sunday? No söndag.

Helgen börjar lida mot sitt slut.
Eller njae, har en lång söndagsfrukost att se framemot, samt jobb. MEN sen lider den mot sitt slut.
Har varit en rolig helg!
Firande en vän i fredags, 23 års kalas med singstar! Gillar hemmafester med roligt sällskap.
Vi käkade 3 sorters paj, drack lite vitt vin och hade allmänt trevligt!
Lördagen blev lite mer produktiv med lägenhetsstädning och 2 träningspass.
Kvällen bjöd på tacopaj, ananasringar & morötter framför melodifestivalen. Samt lite skitsnackande med sällskap av Carolin & 3sorters-chokladkladdtårta... mmm..
Mycket gott! :)

Men nu är det som sagt söndag och jag andas DJUPA andetag för att förbereda mig inför skolveckan och allt som det innbör.
Har jag sagt att jag kmr GRÅTA av lycka när jag är klar med utbildningen?! För det kommer jag! ;)

Puss kram! / Anna

Summer !!! <3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0