Sugaaar

Inne på halva dagen!
Och jag har klarat det änsålänge!
Hoppas det blir lättare när dagarna går förbi. Ganska komiskt hur sockerberoende man är utan att veta om det !!
Men frukosten gick bra. Gröten,kanelen och äggvitorna tillsammans med soyamjölken fick faktiskt en rätt "söt" smak. Ägget åt jag utan kaviar ! Tog salladskrydda.
Melliset var äpple och inget sockersug alls!
Lunchen var lite pasta med kycklingsås och avokado samt 100 g kvarg! Mätt och belåten...
sen kom hungern!
Nu äter jag mellis : Knäckebröd m skinka/avokado samt en liten skål m yoghurt(naturell) + lite banan/allbran.
Ja,det är ju "socker" i kolhydrater" men dem behöve jag. Jag ska utesluta det tillsatta onödiga sockret för er som undrar.

Men somsagt, tänk att sockersuget kom ändå! och det bevisar bara att jag behöver en socker-sanering!

Ser framemot dag 14 och känslan av att jag lyckats att inte fuska för första gången i mitt liv :D!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0