Spinning & solskeneblick


 Hit ska jag tänka migbort när nerverna biter sig fast i mig. Trodde nerverna skulle släppa inför nästa pass.
haha!
Nepp lika nervös för nästa omgång om några timmar ! :)

Jag var lite missnöjd med vissa låtar, dem funkade bättre när jag öva än i verkligheten.Men nu har jag suttit och gjort om listan och kör igång med ett andra låtval till kvälles spinning!

Ps. kunderna tyckte passet var bra mycket komplimanger. Men man är ju sin värsta kritiker. När jag funnit tryggheten så tror jag att passen kommerkännas mycket mycket bättre!

Nu är det bara att taggainför ikväll då! :)

Men låt oss inte förglömma, Josefine Larsson, min bästa vän från barndomen var i trakterna. 1 timmes solpromenad fick vi ihop tillsammans. Mycket att catch up och jag tror vi bara snuddade vid ytan. En kaffe snart ?! :)


Kommentarer
Postat av: Jusse

Ja, kaffe snarast! :D när jag renoverat klart mitt kök bjuder jag t.o.m. på hemkokat kaffe ;) pöss

2012-02-28 @ 15:10:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0