Pluggggggggish!

7 h sittandes framför en dator ...... KUL LIV !

Nejdå, negativt.
Har faktiskt jobbat med powerpoint till alla våra seminarier! TYP klar med de första två!
Ska klura lite på tredje. Men mina ögon går i kors!

Har med andra ord pluggat mycket flitigt idag! Kroppen får en vildodag som tack! En promenad hade suttit fint, men trottoaren och alla gator är ju täckta med IS så man halkar sig fram. Vilket snarare ger känslor som irritation och ilska, istället för lite lugn och frisk luft! ^^

Ikväll vankas det sushi till middag. Dyrt men så värt sitt pris! Blivit sushi-torsk. ( eller bara lat för jag inte orkar laga middag!!!)

Dagens kost
Frukost: gröt m äppelmos,soyamjölk,äggvita + kokt ägg + riskaka m skinka. Multivitamin/kaffe
Lunch: Linser m kyckling (curry,lätt kokosmjölk,lök) samt lite makaroner.
Mellis: Jordnötter 15 st ungefär.
Middag: SUSHI!! :)
Kvällis: Äggmacka!

Veckans träning (hittills)

Måndag: 40 min styrka + 35 spinning
Tisdag: powerwalk 40 min + löpning30min&bodypump.
Onsdag: Vilodag.
Torsdag: pw 45 min + styrka 40 min & löpning 30 min
Fredag: morgongym 30 min löpning + mage.
Lördag:
Söndag: SPINNING 18.15 <------------- MITT PASS :D !!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0