OM en vecka....

Leeder JAG mitt första spinningpass!
Iiih :D ska bli JÄTTEKUL och är JÄTTELÄSKIGT! Men det tänker jag inte tänka på mer utan tagga,tagga,tagga veckan ut!
Har en plan på att pierca mig också, haha. Men såklart efter jag kört mitt pass... som en belöning! (jag har självstudievecka så ska passa på, lite nojig för infektion dock, får det så himla lätt :S )

Jaja, anyway, tryckt i mig frukost.
- gröt med soyamjölk,jordnötssmör,äggvita + äppelmos samt en kalkonmacka med paprika. MÄTT! ;)

Ska till gymmet om en timme och köra ett helkroppspass samt 30 minuter löpning.
Helkropp blir nog:
- knäböj med fristång
- framsida/baksida lår
- marklyft
- rodd
- chins
- triceps & biceps
- mage

Mental taggning som gäller ! Tjupp tjiupp!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0