Mittiveckan!

Idag ska jag inte fokusera på magen.. men den är inte min vän än :(

Igår hade jag en jättemysig kväll! eller egentligen en väldigt bra dag!
Fast jaa, jag sov vid 14-15 tiden pga magen som var utspänd till brisningsgränsen.
Men vaknade av vårsolen som lyste upp hela lägenheten. Så jag drog på mig träningskläderna och promenerade lite i solen innan det var dags för gymmet.
Skumpade fram på löpbandet i 30 minuter och körde ett pump-pass med Amanda efteråt. Helt okey. Kroppen är somsagt inte med på noterna!


Anyway, avrundade kvällen hos Amanda m sällskap av Martina! Vi skruvade stolar, pratade och det kändes så bra att bara umgås med töserna! Vi är så olika men ändå så lika vi tre ! :)

Såhär såg maten ut igår
Frukost: gröt m äppelmos & ägg samt mjölk + en kalkon smörgås m paprika.
Mellis: Äpple
Lunch: Makaroner m qournfärs och 1 avokado + 2 skivors falukorv.
Mellis: Smoothie (bär,halv banan,kokosmjölk,soyamjölk)
Middag: Lax med en bit potatis & hovmästarsås.
Kvällis: Yoghurt m gott och riskaka m ägg/kalkoooon!!

Hur träningen blir idag får vi se. Tar med mig joggingkläder till skolan och kanske springer en runda till lunch!

Puss heej!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0