Måååndag!

Go Morron!

Måndag och ny vecka & morgonkaffet uppdrucket!
Fast för mig känns det som fredag nästan! Det är nämligen "sportlov" !!!
Fast det betyder inte att plugget läggs åt sidan. 4-5 timmars projektarbete varje dag kommer det bli! För seminarierna närmar sig med stormsteg!
Startade min måndag med en härlig 45 minuters promenad, sen grötfrukost och d-vitamin&c-vitamin. Fick en flaska d-vitamin av Suz och får se om det gör mig piggare & gladare! Dvitamin är bra för själen! :)

Ska traska iväg ut igen för tandläkar besök. Extrem ångest ! ! har tänder som lätt får hål och jag anar ett och annat. Vilket kommer svida skönt i min plånbok,som knappt existerar, haha.

Härligt väder idag! Kommer lätt ta en lunchpromenad sen efter tandläkarbesöket.
Ikväll blir det gymmet! Kroppen är sugen på styrketräning. Core & rygg!

Dagsplan
  • Tandläkarbesök 9.00-10.00
  • Hem & plugga 10.30-12.00
  • Lunchpromenad + lunch 12-13.30
  • plugg 14.00 - 17.00
  • TRÄNA 18.00-19.30 ! :)
  • Myspys med Oscar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0