Lite senare, lite mättare, lite tröttare...

Gör allt för att inte plugga men jag måste plugga!

Uäää....

Men dagen har faktiskt varit helt amazing bra! Dem är ju det dagarna om man har rätt inställning!
Började med morgonpromenaden, frukosten, tandläkarbesöket (kostade bara 90 kr!!!!)
Därefter en stunds pluggande, lunchlagning. ( åt min köttfärsås m pesto/spaghetti & en skål m tomat/gurka. Toppade med pinjenötter & färsk basilikaaa....heeeeeeeaven va gott de var!!)
Därefter några timmars plugga, en löprunda, cirkus 7 km på 33 minuter! inte alltför illa ;)
Och jaa, mellis på det, lite korrigeringar på powerpointer, läsning om stress.....
men mitt fokus börjar vissna precis som dagens underbara sol börjar gå i moln!

Tror jag ska pausa från datorn och sova en stund på soffan. Ladda om för lite mer plugg & ett kvällspass med min älskling! 3 veckor sen vi tränade ihop!

Puss på er !!
Psss....Dagens kost!! (so far so good) ps2. igår åt ja pizza, totally värt när man spinnat 2X45 minuter och snittat 600 kcal/pass! :) När jag äter pizza så äter jag utan ost men med extra tomatsås. De funkar för magen!!

- frukost: Gröt m ägg i, soyamjölk/mullbär/pumpafrön samt ett glas juice m c-vitamin & d-vitamin.
- äpple
- Fullkornspaghetti m köttfärs, tomat/gurka&avokado + pesto/basilika och några pinjenötter.
- ananas/mango 2 msk och yoghurt, toppat m cocosflingor/pumpafrön + 1/2 rågruta m kalkon.
- ?
-?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0