Längtar!

Dag två på fasta-dagen!
Jag är inte hungrig längre. Men trött och seg,kall.
Har gjort iordning en jordnötsmörmacka m banan som ska tas med. Det ska bli sjukt gott att äta den! haha :)
Efter jobbet ikväll väntar även middag: Sötpotatis i ugn med grillad kyckling och avocado. Det är vad jag önskat mig! Haha :)

<---- GOTT !? haha ;D


Längtar tills tarmundersökningen är gjord och jag får komma in i mina rutiner igen. Träningen igår gick superbra men dagens pass...om det blir något får vi se hur d slutar.
Planerna är iallafall
Tisdag: Benpass + armar/mage 1,30h.
Onsdag: Ryggpass + cykla 30 min. 1 h.
Torsdag: Morgonpromenad + löppass+mage.
Fredag: Morgonlöpning+mage.
Lördag: Åka längdfärdskidor?
Söndag: vila...

Men vi får se vad som blir av och inte! Tar det lite lugnt med satsningarna denna vecka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0