Idag är jag och kroppen INTE ett team...

Suck.

Min kropp har känts sig orkeslös, svälld, pluffsig och trött i någon vecka nu.
Magen är dålig (alltså risig i kistan med andra ord) trots att jag äter okey. (såvittjagvet)
Äter inte ens övedrivet mkt och rör mig lagom ( mer än många andra människor!!)
Ändå har magen börjat växa, som ett stort mjukt lager vatten som lagt sig som en härlig bilring.

Och jag har inteeeeeeeeeee ORK att bry mig men jag gör det ändå! Får liksom lätt panik och tänker " Vafaaan, ska man inte få äta någonting här i världen utan att behöva gå upp i vikt!??!?! "

PISSIGT!!

( ska ta en powernap, sen beger jag mig till gymmet, löpning och bodypump på schemat...)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0