Hey ho!

Here i aaaaaaaaaaam, framför en daaaaaaaaaaator och jag pluuuuuuuuuuggar!

Benpasset flyttades till imorgon, yes så är det. Ibland får man prioritera om! Right?!
Dagen har varit tröööögflytande. Suttit och sökt studieplatser under lektionen, mailat viktiga personer, pluggat på "egenhand" under lektionstid, effektivt? ;)

Just nu jobbar jag på projektet....as usual.
Funderar på ta min nya telefon som jag ÄLSKAR för den har spotify = musik dygnet runt = lycklig Anna :)
Iallafall, funderar på ta den ut på en löprunda! Någon träning ska det ju bli fasiken! Japp, löprunda blir det..känner hur benen roooopar!

TJINGELING// ÄNNI :) (gammalt foto)
ps...dagens kost?
frukost: rågflingor m funlight/proteinpulver m färska bär + 2 äggvitor & kaviar.
Mellis; blodapelsin m blåbär/mandel.
Lunch: Morotsbiffar m linser + 1 avokado.
Mellis: Havreyoghurt m bär/pumpafrön/solrosfrön.
Middag: Falukorv m brocolo,lök,bönor,vitlök ( stekte till en god gryta) + beasås ;D
Kvällis?!?! återståååår att se!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0