Happy India & en vek start på träningsveckan.

Hej och Hallåååå!
Idag kl 9.00 har vi vårt infomöte med projektet! Lite smånervös men ska bli roligt att ha det gjort liksom ^^
Igår var det alla <3 dag!
Min pojkvän & jag är lite "emot" sådana datum och säger alltid att vi sätter våra datum själva!!
MEN, man faller för trenden och även vi.

Så det blev en tur till Söder, älskar Söder!!
Där åt vi en middag på "happy India" prisvärd restaurang med GOOOOD äkta Indisk mat!
Jag tog mig en tallrik med Kyckling&granatäpplesås m ris + 1/2 nan-bröd. mmmm yummie ;)
mmmm....kolhydraaaaaaaaaater ;)
Oscar åt tandori-chicken.
Mätta & nöjda strosa vi runt på mariatorget och pussades lite.

Ps. Träningsplanerna är iallafall..
Mån: Vilodag.
Tisdag: Löpning 30 min + trx 15 min (mage)
Onsdag: Benpass/mage + 30 minuter cardio.
Torsdag: Spinn&bodypump.
Fredag: Morgonlöpning 5 km.
Lördag: Spinn 9.00
Söndag: Cxworks 9.50

Får jag till alla pass så blir det en Dunder-kalas träningsvecka! :) vi håller tummarna!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0