HÄJ!


Sitter hemma hos mamma, pluggandes med kaffet i högsta hugg!
Nyser till och från och vaknade med tungt huvud idag. Alltså vilodag för mig! Men lika bra det. Har massor med info och fakta som ska in i hjärnan på mig och omvandlas till mina egna ord! (förebereder mig för seminarierna)
Har nyss käkat mellanmål: "risifrutti" bestod av: -2 msk ris , kvarg, blåbär, vanilj extrakt och funlight bär. Mums!
Ser redan framemot min lunch, som idag blir rena rama hälsotallriken!!
- avokado, räkor, keso, hummos, tomater,paprika och groddar! Ska koka upp Qinoua så är lunchen fulländad!

Förutom mat och träning har jag massa annat skoj på tapeten denna vecka!
- Onsdagsmys med Oscar; Olearys + dagsbio! Rensa hjärnan och koppla av!
- torsdagsmys med polarn Marianne! Snart 3 veckor sen vi hängde sist. Blir så i perioder ju.:(
- fredagsmys med polarn Carolin?? (smsa mig om du läser och vill ses på fredag!)
- Lördagsmys med Svärföräldrarna; Årliga Båtmässan & middag hos John!!

over N out !! // Änni!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0