Hääj!


En morgontrött Anna här!
På Hotellet en morgon i Jönköping.
Mår lite illa av hunger, var så trött igår så jag somnade ganska direkt efter ankomsten.
Så nu är det frukostbuffen som jag suktar efter om 10 minuter öppnar den,haha, alltid först till frukost ! :D

kl 9.45 börjar spinningutbildningen, är lite spänd, har frusit hela natten, så jag hoppas VERKLIGEN att det inte utlöses ett baktaerie-inferno när jag äntligen kommit hit!
Ska fota maten sen så får vi se vad frukostbuffen bjöd på.
Tror jag ska satsa på
- En grov smörgås med kalkonkött & massa grönsaker
- två äggvitor med kaviar
- en skål med gröt/fil med massa frukt&gottigott
- KAFFE & Juice.!!

eventuellt en efterätt tex: Macka med marmelad om jag fårplats med mer!
MEN VI FÅR SE :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0