Godmooorgon!

Dricker te och inväntar tills min tur i köket infinner sig. Har i inte bestämt mig för vad frukosten blir.
gröt m ägg?
Soyayoghurt m ägg ?
Damn it !!

Suzan var i Sthml. Jag var på gymmet och kom hem till en pojkvän med två presenter i famnen till mig.
Fick superfina presenter igår av Suuuz !
TACK SÖTNOS!!
Dvitamin & kokosflingor ! ;) mums!

men hursom, dag 1 av sockerfriadagen. Ville redan fuska för jag vill ha SYLT i gröten...men näpp!
Som sussan sa " jävla Anammmaaaaaaaaaaaaaaaa"


DAY 1
frukost: 1/2 avokado m skinka& knäckebröd. 1 ägg, gröt eller fil. :)
Mellis: frukt. (äpple)
Lunch: Pasta m kycklingörtsås & körsbärstomater,spenat,lök. 1/2 avokado.
mellis: 100 g kesella m funlight och pumpafrön
middag: ?
kvällis?

Kommentarer
Postat av: Martins

Du klarar det!! :))

2012-02-24 @ 08:38:31
URL: http://fousonette.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0