Fyfarao!

Vilken ur-usel sömn jag fått till de sista dagarna!!
Kan vara så att jag är nervös för helgens bravader? vaknade kl ett och åt lite mandel, la mig på soffan. Vakna halv 5 och tyckte att nu borde jag gå upp! Men näää, alldeles för trött men inte sugen på att sova!
Avskyr dessa nätter!

Jaja, jag sprang igår! Woho vilken fart det var i mig! 7 km rundan brändes av på 35min ungefär! Och de va spurter i. Hade sjuk energi!
Efter löpturen åt jag lite råggröt m proteinpulver & jordnötssmör! Sen blev jag hungrig igen på kvällen, en macka m ett glas soyamjölk!

Idag blir en effektiv dag! Skolan fram till 15.00 (en lunchpromenad ska jag få till) därefter åker jag direkt till gymmet, kör benpasset som aldrig blev av igår + mosa magen och om jag hinner armar.
Börjar jobba 17.30 igen så förmodligen får jag stanna kvar på gymmet efter passet till kl 20.30
En heeeeeeldag.

Måste nog packa en ordentligt ryggsäck idag! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0