FEBRUARI MÅNAD !

Har suttit ned, läst bloggar, funderat, inspirerats och nu ska jag nog kläcka ut några månads-mål.
Januari var en väldigt bra månad ur träningsperspektiv. Många vilodagar, många hårda pass, många goda måltider. Mycket av det goda helt enkelt.
Februari ska jag satsa fullt ut på att få en bra mag&tarm känsla. Jag ska helt enkelt utesluta mjölk ur min kost (utan att fuska alltså!!) Sen vill jag få ett bättre flöde i träningen, mer kontinuerligt och jag har två mål. Få snyggare konturer/mer muskler på armarna + springa milen under 50 minuter. Samtidigt så ska jag gå spinningutbildning nästa helg och jobba extra Onsdagskvällar + mykcet i skolan. SÅÅÅÅ, jag lovar, ska vara realistisk och försöka att sköta mig på alla plan så gott det går.

FEBRUARI MÅL :
  • Sköta kosten för magens skull.
  • Löpträna milen en gång i veckan.
  • Spinning 1-2 gånger i veckan.
  • styrketräning 3 gånger i veckan.
    (armar+ben+rygg)
  • Sova,träffa vänner och plugga.
Denna vecka blir sisådär pga omständighetern!
Dagens kost:
Lunch: 2 skivor toastbröd m jordnötssmör + 1/2 banan + en skiva kalkon.
Middag: Ugnstekt sötpotatis med kyckling,avocado,sallad + en näve nötter.

Dagens träning: Ryggpass + cardio 30 min !

WISH ME LUCK !:) // Änni!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0