En s u s h i . !

Hej You!
Idag är det torsdag!

Och idag är det dags för dubbelpass :))
Spinning & bodypump! Ska bli asnice!
Igår vistades jag på gymmet två gånger. Först med ett halvbra träningspass...Mår inte magen bra så går oftast träningen dåligt också.
Sen vare coachning på kvällen. Det forsade energi ur mig, vilket gör det hela sjukt mkt roligare!
Oscar sa " du va så trött innan jobbet, sen kommer du hem och är sjukt glad, då måste man göra något man tycker är kul" haha, så sant !

Idag ska jag hänga på Universitetet, rättaresagt Kräftriket. Vi ska gå en utbildning i Wellness Profiles! Blir spännande!
Men först , GRÖT!

PS. Igår unnade vi oss detta (Nu kmr du bli avundsjuk suz!! ;)


10 bitars sushi + misusoppa + en lyxrulle fick jag i mig som "middag"
Gårdagens kost blev ganska konstig men bra ändå ;D
frukost: Gröt m ägg, äppelmos & soyamjölk. (har i pumpafrön/solrosfrön)
Mellis:Äpple
Lunch:Kyckling&pasta sallad, hemmagjord.
Middag:Sushi
Kvällsmål: Äggvitemacka (2vitor) m kaviar/majjo + en smoothie ca 2 dl.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0