Eld,sockor och spark...


Återigen, kontrasten mellan Tumba och lugnet i Gryt är underbar!
Vaknade idag och var rastlös i kroppen. Det var -21 grader när jag gick en kort & rask morgonpromenad,21 minuter! Hehe.
Frukosten var dessutom extra god så vattnet här är Sveriges näst-renaste!
Gröt som vanligt,2 ägg och kaffe!
Efter frukosten åkte vi iväg på tips-runda, man går en jättehärlig promenad runt ett ställe som heter Fyrudden, ligger precis vid havsvattnet och solen sken så det kunde inte blivit en mysigare tipsrunda.
Efter d väntade fika & kaffe. Fanns inget jag kunde äta så det blev banan & cashewnötter för min del. Tur de, socker är så gott men oftast onödigt!


Oscar och jag tog oss även en rutt med spark, sånnadär gamla som man åkte på förr i tiden, hur mysigt som helst.
Magen kurrar just nu och jag väntar på fisk med pressadpotatis och sallad! Kommer landa fint i magen!
Efter denna veckas halvmesiga träningsvecka men desto lugnare helg och uppladdning i huvudet, så ser jag mycket framemot en HÅRD och TUFF träningsvecka! :)

Jag ska gå morgonpromenader 5 ggr.
Träna rygg, ben och armar. 3 pass
Samt 2 spinningpass.
Helgen kmr bestå av spinningutbildning!
Nu tutar vi och KÖÖÖR!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0