2 Februari!

Gooodmorgon!
Äter frukost, mums! Gröt med hemmagjord lingonsylt & en ganska stoooor klick jordnötssmör :)
Ska traska iväg till gymmet strax och köra ett rackarbajsarpass: Rygg & armar + cardio.
Igår blev det bara 30 min löpning! Jobbade ju och hade genomgått koloskopi, kaaaanske inte så konstigt om de var svårt att springa !
Som sagt, jag tar denna vecka med en nypa salt!
Idag är det repetitioner i skolan, börjar 10.00 därav morgonträningen! Det blir dubbeltupp idag och kl.20.00 ikväll får jag besök av Carro. Vi ska äta äggmacka och dricka te, mys!
(skulle inte sitta fel med hawaii iår igen?:))


Dagens träning
- Rygg&armar 45 min + 30 min cardi
- löpning + trx övningar,bålträning.

Dagens kost:
- frukost, gröt m sylt/jordnötssmör/soya mjölk + 2 dl svart kaffe.
- mellanmål: en sötbulle med kalkon.
- lunch: ris m torsk,sallad.
- mellanmål: Frukt.
- Middag: Sötpotatis/kyckling och beasås.
- Kvällis: Äggmacka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0