Utanför ramarna!

Godmorgon!

Jag funderar här,vid frukostbordet, att man som människa oftast fastnar i mönster och sen har väldigt svårt att släppa dessa mönster. Alltifrån matvanor, färger på kläderna, träning, kille/tjej, boende, vänner osv.
Någon gång sinsemellan måste man våga spränga sina gränser och tänja ramarna lite!
och hur gör man det då?!
Jag har bara ideer men min idee är att när magkänslan säger att ngt inte är kul eller bra längre, då måste förnuftet ta sig en koll på hur vardagen ser ut. Man måste vara ÄRLIG gentemot sig själv. Förändringen sitter BARA i dig själv och du är den som tar besluten!
Jag står och stampar på en plats just nu men vet att förändring är pågång. Flytta eller inte flytta?
Hålla föredrag i vår, är jag redo för det då? Shit. det är nog något som verkligen tänjer mina ramar till max.

Men å andra sidan, jag ser hur jag lyckas och När jag lyckats, fan va LYCKLIG och stolt jag blir då :)

Sååååå, ut och rör på ramsystemet, förändra ngt i vardagen! Kanske färgvalet på din nya tröja?

:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0