Underbara klass !!

Jag är hemma från "klassresan" och fyfan vad jag är glad. Älskade underbara udda snälla och genomgoa Människor!
Så tacksam att få va med människor som inte bara jämnt och ständigt fokuserar på sig själva, sina problem och åkommer utan faktiskt GÖR ngt för andra!! Som har varit på botten men inte gnäller för de. Starka fina positiva och generösa.
Känner mig verkligen omtyckt för det finns ngt som många sammanhang saknar: RESPEKT !

Berättar mer om lägret imorgon. Är väldigt trött, träffade Carro ikväll. Vi va hos Mamma. Tittade fotboll, skratta, käka massa pistagenötter, melon och choklad :) Fina vän!
Men nu äre sängen som lockar, imorgon är det Sparring med Oscar så ja behöver vara lite utvilad. :)

Månadens mål: OMGE  mig med människor som har positiv och fin energi. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0