Tittut!



Tittar in här mellan varven, men ärligt talat hinner jag inte blogga eller för den delen läsa alla bloggar som jag annars fördrev tiden med!
Skolan är fortfarande precis lika rolig omän svår! Men det gör inget. Jag har mantrat i huvudet och ge upp, det finns inte med på kartan!

Igår testade jag en sport som heter ShaolinKungfu. Det är en slags kampsport som man utövar i lugna rörelser, kan jämföras med karatens "kata". Min pappa tränar ShaolinKungfu och igår hade vi en Anna&Cezar dag och efter vår middagsdejt som bestod av Subways macka frågade pappa om jag var sugen på testa.
Ville självklart se vad han hållt på med de senaste halvåret. Om jag blev stolt! :)
Sen kunde jag ju inte sitta still i en timme utan att testa, så de blev 1h 15 minuters shaolinpass för mig. Fick rusa hem sen och var inte hemma förrän 21 på kvällen.

Men påtal om sporten, den hade förmågan att bromsa ALL stress i min kropp. Medition och detta går verkligen hand i hand. Hade ja kunnat skulle jag definitivt tränat detta mellanvarven!

Jaa,hörrni, är vaken redan, 06.00, kunde inte sova inatt, eller sen 4 har jar vridit mig i sängen och jag tror faktiskt jag är hungrig,så strax blir det frukost.
Idag påbörjar jag en grej som är rätt jobbig men kommer leda till ngt bra snart... Så kmr inte va så aktiv bloggare närmsta tiden.

PUSS ANNA

Kommentarer
Postat av: Martina

Kollade nyss upp vad det var: ShaolinKungfu. Ballt!



Ps. Vi är här för dig snutte :)

KRAM!

2011-09-21 @ 10:32:47
URL: http://fousonette.blogg.se/
Postat av: Suzan

Ses om mindre än en vecka! kram!!

2011-09-25 @ 13:07:01
URL: http://www.ettdussinpannor.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0