Rycker i kragen som fan!



ERROOOOOOOOOOOOOOOOORR!!!!

nu får inte hormonerna eller depptankarna ta över mer! Idag ska bli en produktiv dag!! Jag ska knata uppför storvretsbacken med min bag fylld m kläder + ryggsäck fylld med skolböcker. För väl hemma ska jag sättaigång och städa mitt rum!!
Ska checka av allt på dessa listor för jag behöver struktur och inte fusk! Peppa peppa peppa ! *no mens ännu :O* !
ONSDAG
  1. Städa mitt rum!!
  2. Plugga psykoanalys + människosyn.
  3. Möte hos gynken + få p pilleeeeeer!
  4. Åka hem, fixa matlåda
  5. thaiboxning. ÄNTLIGEN!?
  6. SOVAAA!!
TORSDAG
  1. pw
  2. mindfullness i skolan.
  3. Åka hem, packa träningskläder + matlådor + plugga.
  4. Träna Sandras pass på friskis
  5. Sova över hos Sandra :)
FREDAG
  1. pw
  2. Skola (massage)
  3. Fysträning!!
  4. Träffa en vän?
LÖRDAG
  1. sparringträning
  2. Åka till sydpolen med Edith & Ester + oscar :) bara ha kul!
SÖNDAG
  1. LÖPA!
  2. PLUGGA!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0