Onsdag eftermiddag!

Heellu!


Här sitter jag nyduschad och är mega stolt över min seminarium grupp! Tisdag nästa vecka ska vi hålla det i 90 minuter och vi har jobbat stenhårt idag från lunch fram till fyra tiden. :) kommer bli grymt och roligt!
Kom hem för en timme sen och på den timmen har jag turbostädat HELA lägenheten.
Både jag och Oscar är rätt duktiga på att lägga saker och "fixa sen" vilket gör att vi har det rörigt snabbt i vår lilla minitvåa! Men nu hann jag städa innan han kommer hem, älskar att överraska med sånt! Man blir ju sjukt glad över de små detaljerna, intesant?! ;)
Skulle ju egentligen ätit ute med några klasskamrater men de blev för komplicerat att ta sig till södertälje och hitta dem. Måste ändå plugga på Näring&hälsa, har en dugga imorgon om kolhydrater,proteiner och fetter samt olika dieter.
Men de ska ju inte vara alltför svårt för en person som kan det mesta inom de ämnet...

Så va det blir till middag återstår att se. Hoppas lite att Oscar blir så glad så han erbjuder sig att fixa ngt, haha :D

HA EN FIN ONSDAGSKVÄLL!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0