Ny månad!

Hej!
Det har inte funnit tid för bloggande de närmsta dagarna. Jag har sysselsatt mig med träning ( thaiboxen), träffat Martina och hennes engelska vän Lizzie. Haft en kräftskiva med mamma,Oscar och min bror. Haft ständigt sötsug pga pmsen!! ARG! och dessutom samlat vätska dessa sista dagar inför lingonveckan. ( detta ständiga tjat om lingonveckan och pms, men det är ju fanimej otroligt att det är såhär vareviga månad!)

Tur är det att min pojkvän är så stöttande och att jag faktiskt tar kontroll över känslorna. Bästa som finns är att sysselsätta mig så att tankarna inte kan gro. Idag blev det jobba!
Väldigt längesen jag va på TTC och jobba. Så det har varit kul!
Dessutom var hela ligan ( arbetskollegorna) här idag på möte. Nästa helg samlas vi ihop igen och har en "kickoff" inför hösten. Ska bli jätteroligt :)

Jahapp, måndag imorgon, ny start på en tuff skolvecka. Ser framemot det väldigt mycket!
Träningen flyter väl på som den ska! LÖpningen DÄREMOT är väldigt disträ....wopsi!
Ska ta tag i den, jag lovar:)

Nej men hörrni, nu kurrar min mage väldigt mkt. Hemma står det kycklingtacos färdig som väntar på mig! Ska bli sååååå goooott....

PUSS OCH GODNATT / ÄNNI

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0