Mys-torsdag!

Det är en regning torsdagsmorgon som möter oss idag.
Fast jag tycker det är mysigt ibland, när vädret är gråmulet och blött.
Det är rätt stillsamt på någotvis.
Och perfekt löpningsväder... PANIK på den delen. Har inte löptränat för 5öre och 1 Oktober springer jag 1 mil, hahaha! Alltså, REN VILJA kommer här!!? ;)

Tänker på helgen och hur kul & trevlig den kommer bli! Veckodagarna är nästan alltid fullbokade, skolan tar tid. Hemma runt 16.00 då ska man äta, träna och plugga, helst hinna träffa en vän också, vilket jag inte gör just nu! Förlåt bästa fina vänner, jag har inte tid men jag saknar er och ska hitta luckor snaaart, LOVAR! <3
Men helgendå, jo, på fredag blir det middag med Suzan & co på Sushikungen!
På Lördag är det fulltupp me kickoff med TTC! Träning & middag i Sthlm med hela gänget! Känns bra att vi alla syns för det var väldigt längesen, man uttnyttjar ju inte alla roliga kollegor som man har! upp nu och ses!
Söndag är lite oklar, eventuellt lunch med min Morbror Petrus i sthlm, träffa släkten, (mormors syster fyller 60 år i helgen) och hinna läsa lite skolböcker...


Jaja, jag mår bra! Bara lite stressad för det är så mkt..But i will make it :)

PUSSA!!!!



Kommentarer
Postat av: Tjatte

Vi finns här ändå gumman! Skolan är viktig och när du har tid så hittar vi på något :D

2011-09-08 @ 17:51:15
URL: http://thelaststruggle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0