Morron Morron

Grus i ögonen idag och tung i kroppen.. åh, får INTE bli sjuk nu!
Det är 3 dagar kvar till milen och jag SKA ta mig runt!
Tror jag behöver en ordentlig sömn ikväll, sovit dåligt hela veckan. Har en pojkvän som ständigt slocknar framför tvn och sen lägger sig breve mig runt 4-5 på morgonen. Tror jag sover oroligt för jag väntar på att han ska lägga sig i sängen, eller nått... :S
Hursomhelst, så är sömnen superduper viktig för mig, jag fungerar inte som människa efter en tids sömnbrist och som ett brev på posten så blir min mage dålig.
MEN, utöver morgonen gnäll så mår jag  bra :) Lingonveckan håller sig kvar men brösten börjar ömma LITE mindre, poängterar LITE,haha.

Vi har kost & näringslära idag heeela dagen. Sen 17.00 möte på jobbet. Hade tänkt att köra spinning m Amanda också. Får se hur jag mår i eftermiddag. Annars sitter en film och sällskap av Clemente fint det med :)

PUSS och KRAM!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0