Morgon Morgon!


<--- San Fransisco, pannkakor m sirap,smör & blåbääääääär.!!

Dagens frykost blev Davosgröt m solrosfrön&bär + 2 kokta ägg med K-Kaviar! Mumsifillibaba!
Dags för skola snart igen, livsåskådning på schemat och imorgon börjar vi med massage utbildningen! (: Wieee! Eller är det mina nära&kära som hurrar?!

Har inte mkt att tilllägga, bloggandet börjar kännas lite tråkigt igen :/ eller tja jag vet inte, börjar tröttna på bloggar också i största allmänhet. Det tar så mkt tid från än och vad gör man? Man läser andras "dagböcker" som besatt!
Är inte det väldigt konstigt?
Och folk, som skriver om allt mellan himmel och jord men i verkliga livet inte säger så mkt alls...Naej, jag ska ta mig en tankeställare. ( antar att jag kommer skriva och forstätta läsa bloggar, men det är inte lika kul längre.)

Jaja, ikväll är det thaiboxning ! :) Ser faktiskt framemot hela veckan och helgen blir det fest!!

Fredag: Sushikungen m Susann och company.
Lördag: TTC heldag ( Försöka ta mig hem så jag KANSKE kan hinna med 60årskalaset som mormor ska ordna) Varför krockar alltid allt?
Söndag: Träffa släkten !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0