Klasskamrater & vänner!

Vilken dag!
Man får verkligen självinsikt vissa dagar...tex. dagar som denna.
Min klass är underbar. Vi hade massage idag på schemat, förmiddag och eftermiddag.
Hela dagen har gått åt skratt, trötthet, svettiga handflator, varma ryggar och MYS !
Dessutom öppnade vi oss för varann, några stycken, vid lunchen. Vi diskuterade missbruk i familjen och fann att ALLA hade ngn som missbrukade i allas familj. (nästan!)
Och dessutom låg ätstörningar från förr också med i problematiken. Det är fint när människor öppnar sig för varandra, trots att vi är fortfarande främlingar. Man får så mkt i utbyte och vid dagens slut har man kommit närmare människor man aldrig ens trott sig veta skulle bli vänner för än själv.

Alldeles strax åker jag iväg till sushikungen, tillsammans med Oscar och min fina bror.
Därborta möts vi upp av vänner och bekanta och ska äta sushi tillsammans! Hur mysit är inte det?? :)

Ps. Förutom massagen i skolan har jag inte gjort många knop, kände mig supertrött och dåsig så jag somnade på sängen! Dvs, ingen träning.
Men ska springa milen på söndag igen, så tror vilan var rätt viktig. Kroppens signaler är tydliga om man lyssnar på dem. Nu säger den HUNGER.

PS. dagens mat har bestått av ( ifall man e nyfiken)
Frukost: Proteingröt (ägg+keso+havre) m socker,mjölk. Lite kyckling.
Mellis: Grapefrukt + nötter.
Lunch: Lax m keso, sallad, avocado,tomat.
Mellis: Kesella m funlight,solrosfrön + keso.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0