Fäst vid dig

Denna dag höll på börja med tårar. INTE hormontårar,haha, utan mitt älskade silverarmband som jag fick i födelsedagspresent av Oscar var för en stund försvunnet. Åh, vad jag hade blivit ledsen.
Det är skrämmande hur fäst man kan bli vid prylar som har en stor betydelse för än själv.

Det låg i träningsväskan, väl gömt i ett litet fack. puh... <3

Lördag idag! Väldigt skönt, det har varit en väldigt stormig vecka. Får känslan av att detta år kommer på många sätt vara stormigt, utmanande och tufft. Men som allt annat så klarar man sig igenom allt. Har dessutom underbara vänner som ställer upp, ger glädje :)
Vänskap aight!:)


Igår tex. kort o gott, Amanda & jag körde fys på thaien. Så jävla kuuuul. Övningar med gummiband, tufft,tungt men framförallt så himla roligt. Vi stormade Oscar efteråt där Amanda käka sin välförtjänta middag.
I torsdags träffade jag också en ny härlig vän från klassen, Sandra! Herregud, vilken energisk solstråle! Henne ska jag lära känna bättre, en sådan vän släpper jag inte i första taget. Vi körde friskis pass,hon höll i det. Sen åt vi middag, tonfisksallad med massa gott, snacka om allt och inget, och rensa svamp. Hur skönt är inte det?
Att rensa svamp bara....meditativt.
Fick dessutom smörstekt svampt till frukostmackan dagen efter. Klagar inte!

I eftermiddag är Sydpoolen som gäller med gudbarnen:D! Wohio!

NEEJ, ingen mer dator för denna helg ( med undantag för pluggandet som jag ska satsa 100 % på söndag)'
'
TREVLIG HELG!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0